Tüketici Ürünleri Testleri >> Hakkimizda >> Kurumsal

Kurumsal

Your industry, our focus

Eurofins corporate

Eurofins Grubu

Eurofins, günümüzde en hızlı büyüyen laboratuvar ağıdır ve geçmiş yıllarda tartışmasız bir şekilde en iyi mali sonuçlara sahip olan, hızla büyüyen ve sağlıklı bir organik büyümenin yanı sıra birleşme ve satın alma yoluyla pazar payını kazanmış olan grubun hizmet kapsamını ve coğrafi kapsamını gittikçe genişletmektedir.

Eurofins World map

Böyle bir başarı, kurumsal misyon doğrultusunda kurumsal değerlere bağlı olarak ancak yüksek kaliteli hizmet standardı, çalışanlarımızın duyarlılığı, laboratuvarlarımızın sürekli olarak sunduğu esneklik ve hızlı yanıt verme ile mümkündür.

Eurofins Scientific içinde Eurofins Tüketici Ürünleri Testleri

Eurofins şirketler grubunda “Tüketici Ürünleri Testleri” en genç bölümdür.

Bundan böyle “Eurofins PT” olarak adlandırılacak olan, gıda dışı tüketici ürünlerine odaklanan Tüketici Ürünleri Test Hizmetleri Bölümü, kalite güvence ve kontrol alanlarındaki esnek yaklaşımı ve özelleştirilmiş çözümler sunma yeteneği ile bilinmektedir.

Laboratuvar ağımız ve teknik uzmanlarımız sayesinde “Eurofins PT”, müşterinin gittikçe artan sıkı kalite ve güvenlik standartlarını ve dünya çapında düzenleyici otoritelerin sürekli değişen taleplerini desteklemek için ideal bir konumdadır.

Değerler, vizyon ve misyon

Eurofins şirketler grubunun global kurumsal değerlerini ve misyonunu paylaşırken, “Eurofins PT” stratejik vizyonuyla dikkat çekmektedir:

Kurumsal ve bölümle ilgili değerlerimiz, vizyonumuz ve misyonumuz, müşteri markalarını korumak ve müşterinin vizyonunu tam olarak desteklemeyi amaçlayan stratejik bir ortaklık kurarken, ürün güvenliği, kalite, pazarlanabilirlik ve uyumluluk açısından bu şirketin ihtiyaçlarını karşılamak için özelleştirilmiş standart işletim prosedürleri uygulamamızı sağlamaktadır:

Tam ve kusursuz bir hizmet sunarak, müşterilerin Kalite Güvencesi, mağazacılık ve lojistik departmanlarının işlevsel bir uzantısı olarak hareket edebilen “tek çözüm sağlayıcısı” olarak müşterilerle samimi ve küresel ortaklıklar kurmak.

“birçok insan için daha iyi bir günlük yaşam yaratmak.”

Temel unsurlar ve rakamlar

Eurofins'in şirket grubunun başarısını yansıtmak için ve deneyimlerden etkin bir şekilde faydalanılması ve müşterilerle olan empati, kapsamlı endüstri ve ürün bilgisi ve yukarı yönlü yaklaşım sayesinde, Tüketici Ürünleri Testleri Bölümü, iş beklentilerini fazlasıyla karşılayan ve daha geniş kapsama alanıyla daha iyi hizmet sunma konusunda başarılı ve gelişmeye devam eden çalışmalarını gururla sürdürmektedir.

Temel unsurlar

  • 1000'den fazla personel
  • 26 ülkede mevcut
  • Aşağıdaki yerlerde 38'den fazla uzman laboratuvar ile genişleyen ağ
    • Avrupa,
    • Asya Pasifik
    • ve Kuzey Amerika